Všeobecné podmínky
A) Úvod a souhlas s podmínkami
Vstupem do prostor Vztekárny (dále jen „Provozovna“) a/nebo provedením rezervace služeb zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito Všeobecnými podmínkami a zavazuje se je v plném rozsahu dodržovat. Tyto podmínky upravují práva a povinnosti mezi provozovatelem a zákazníkem v souvislosti s využíváním služeb Vztekárny. Provozovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky kdykoliv jednostranně upravit. Platné znění je vždy dostupné na webových stránkách www.vztekarna.cz.
B) Podmínky účasti
Zážitek je určen osobám starším 18 let. Osoby mladší 18 let se mohou účastnit pouze v doprovodu zákonného zástupce, který přebírá plnou odpovědnost za jejich bezpečnost a chování.
Všichni účastníci jsou povinni absolvovat instruktáž a řídit se pokyny personálu.
Používání ochranných pomůcek (např. helma, brýle, kombinéza, rukavice) je povinné a je podmínkou vstupu do destrukční zóny.
Vstup do prostor Vztekárny není povolen osobám pod vlivem alkoholu nebo jiných omamných či psychotropních látek.
C) Odpovědnost zákazníka
Každý účastník nese odpovědnost za své chování a za škody způsobené na zařízení nebo mimo vyhrazený destrukční prostor.
Návštěvník vstupuje do prostor na vlastní nebezpečí a je si vědom fyzické povahy aktivity.
Návštěvník je povinen podepsat prohlášení o odpovědnosti před zahájením zážitku.
D) Odpovědnost provozovatele
Provozovatel nenese odpovědnost za újmy na zdraví či majetku způsobené nedodržením pokynů obsluhy, neopatrným chováním nebo nedbalostí účastníka.
V případě technické poruchy, bezpečnostní hrozby či jiné mimořádné události si provozovatel vyhrazuje právo zrušit či přerušit zážitek. V takovém případě bude nabídnut náhradní termín nebo vrácení peněz.
Provozovatel je pojištěn pro případ újmy na zdraví dle platné legislativy.
E) Provozní práva
Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoliv upravit nabídku služeb, jejich délku a dostupnost.
V případě porušení provozních pravidel, nevhodného chování nebo porušování bezpečnosti může být návštěvník bez náhrady vyloučen.
Veškeré aktivity v prostorách Vztekárny mohou být monitorovány kamerovým systémem za účelem ochrany zdraví, bezpečnosti a majetku.
F) Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
V případě, že mezi provozovatelem a zákazníkem – spotřebitelem dojde ke vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, má spotřebitel právo obrátit se na subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů:
Česká obchodní inspekce (ČOI)
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
Web: www.coi.cz/adr
Mimosoudní řešení se týká výhradně sporů vzniklých mezi prodávajícím a spotřebitelem ze smlouvy o poskytování služeb.
Návrh na zahájení mimosoudního řízení může spotřebitel podat prostřednictvím online formuláře dostupného na uvedené webové stránce.
Bezpečnost a ochrana zdraví při zážitku (BOZP)
A) Úvodní ustanovení
Provozovatel Vztekárny se zavazuje provozovat zážitkovou službu v souladu se zásadami bezpečnosti práce a ochrany zdraví účastníků i personálu. Cílem je minimalizovat rizika spojená s fyzickou aktivitou a zajistit bezpečné prostředí pro realizaci zážitku.
B) Povinnosti účastníka
Každý návštěvník je povinen:
- absolvovat úvodní instruktáž, během které je seznámen s pravidly bezpečného chování, používáním náčiní a ochranných pomůcek
- řídit se pokyny personálu po celou dobu pobytu v prostorách Vztekárny
- používat veškeré přidělené ochranné prostředky, a to včetně helmy, brýlí, rukavic a ochranného obleku
- chovat se ohleduplně k sobě i ostatním osobám
- nevstupovat pod vlivem alkoholu či omamných látek – v opačném případě může být účastník bez náhrady vyloučen
C) Pravidla bezpečného prostředí
Všechny zóny jsou vybaveny ochrannými prvky a jsou pravidelně kontrolovány.
Používané předměty k destrukci jsou určeny výhradně pro tento účel a jejich výběr podléhá bezpečnostním pravidlům.
Použité nástroje jsou přizpůsobeny bezpečné manipulaci a pravidelně kontrolovány.
Provozovna je pojištěna pro případ újmy na zdraví v rámci podnikatelské činnosti.
D) Odpovědnost a sankce
V případě porušení bezpečnostních pravidel si provozovatel vyhrazuje právo návštěvníka okamžitě vyloučit bez nároku na náhradu.
Účastník nese plnou odpovědnost za škody na zdraví nebo majetku, které způsobí v důsledku hrubého porušení pravidel nebo nevhodného chování.
Veškeré úrazy nebo incidenty jsou evidovány a v případě potřeby řešeny v souladu s právními předpisy.
E) Havarijní opatření
Provozovna má vypracovaný evakuační plán a krizový scénář v případě požáru, úrazu či jiné mimořádné události.
Účastník je povinen uposlechnout pokynů personálu i při nečekaných situacích.
V případě úrazu je zajištěn postup pro poskytnutí první pomoci a kontaktování zdravotnické služby.
Reklamační řád, záruka a odstoupení od smlouvy
1) Uplatnění reklamace (práva z vadného plnění)
Zákazník má právo reklamovat službu, pokud nebyla poskytnuta ve sjednaném termínu z důvodu na straně provozovatele.
Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění nedostatku, nejpozději však do 7 dnů od konání zážitku.
Reklamaci lze uplatnit e-mailem na adrese rerage@seznam.cz. Uveďte prosím popis problému, datum zážitku a vaše kontaktní údaje.
Provozovatel se zavazuje reklamaci vyřídit nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne jejího doručení, pokud se se zákazníkem nedohodne jinak.
2) Možnosti řešení reklamace
V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na:
náhradní termín zážitku zdarma,
- nebo vrácení přiměřené části ceny,
- případně vrácení celé zaplacené částky, pokud služba nebyla poskytnuta vůbec a nelze sjednat náhradu.
Provozovatel si vyhrazuje právo navrhnout vhodné řešení s ohledem na okolnosti reklamace.
3) Odstoupení od smlouvy o poskytování služeb
V souladu s § 1837 písm. j) občanského zákoníku nemá zákazník právo odstoupit od smlouvy, pokud byla služba již plně poskytnuta v dohodnutém termínu.
Pokud zážitek ještě neproběhl, má zákazník možnost změnit nebo zrušit termín nejpozději 48 hodin před plánovanou návštěvou. V takovém případě bude nabídnut nový termín.
V případě, že se zákazník bez omluvy nedostaví nebo zruší termín později než 48 hodin před konáním zážitku, vstupenka bez náhrady propadá.
Výjimku může tvořit doložený závažný důvod (např. nemoc, úraz, nečekaná životní situace). V takovém případě kontaktujte provozovatele co nejdříve e-mailem s uvedením důvodu.
4) Přenositelnost vstupu
Vstupenka na zážitek je přenosná – pokud se nemůžete zúčastnit, můžete ji přenechat jiné osobě s nutností souhlasu provozovatele.
5) Záruka a platnost
Zakoupený zážitek (vstupenka nebo voucher) má platnost 12 měsíců od data nákupu. Po uplynutí této lhůty je voucher považován za nevyužitý a nárok na službu zaniká bez náhrady.
Zásady ochrany osobních údajů
1) Správce osobních údajů
Správcem osobních údajů je:
Provozovatel rage roomu Vztekárna
Sídlo: Jagellonská 2430/20, 130 00 Praha 3-Vinohrady
IČO: 23397721
E-mail: rerage@seznam.cz
Web: www.vztekarna.cz
2) Jaké údaje zpracováváme a proč
V rámci provozu Vztekárny zpracováváme následující osobní údaje:
- jméno a příjmení – za účelem rezervace a identifikace účastníků
- e-mail – kvůli potvrzení rezervace, změně termínu nebo důležitým informacím
- telefonní číslo – pro případ nečekaných změn nebo zajištění kontaktu v den konání
Případně další údaje související s platbou, fakturací či komunikací.
3) Právní důvody zpracování
Vaše údaje zpracováváme na základě:
- plnění smlouvy – např. při rezervaci nebo účasti na zážitku
- oprávněného zájmu – zajištění bezpečnosti provozu, evidence a komunikace
- souhlasu – pokud se přihlásíte např. k odběru newsletteru (v budoucnu)
- zákonné povinnosti – např. archivace účetních dokladů
4) Doba uchovávání údajů
Vaše údaje uchováváme:
- po dobu nezbytně nutnou k realizaci zážitku
- nebo dle platné legislativy (např. faktury – 10 let)
- nebo do doby, než odvoláte svůj souhlas, pokud byl udělen
5) Kdo má k údajům přístup
Vaše údaje nejsou předávány žádným třetím stranám, kromě:
- případných technických zpracovatelů (např. provozovatel rezervačního systému nebo e-mailingové služby)
- zákonem stanovených subjektů (např. kontrolní orgány, finanční úřad)
S těmito zpracovateli máme uzavřeny příslušné smlouvy o ochraně osobních údajů.
6) Vaše práva jako subjektu údajů
Máte právo:
- na přístup ke svým údajům,
- na opravu nepřesných údajů,
- na výmaz (tzv. právo být zapomenut), pokud už nejsou potřebné,
- na omezení zpracování,
- na přenositelnost údajů,
- a na námitku proti zpracování.
K uplatnění těchto práv nás můžete kontaktovat na rerage@seznam.cz.
7) Bezpečnost dat
Vaše osobní údaje chráníme technickými a organizačními opatřeními proti zneužití, ztrátě nebo neoprávněnému přístupu. Rezervační systém využívá zabezpečené spojení a přístup k datům je omezen pouze na pověřené osoby.
8) Cookies a sledovací technologie
Web www.vztekarna.cz může používat cookies:
- technické – nutné pro správné fungování webu,
- analytické – pro zjištění návštěvnosti a chování uživatelů (např. Google Analytics),
- marketingové – pouze na základě Vašeho souhlasu.
O použití cookies budete informováni při první návštěvě webu a můžete je kdykoli spravovat nebo odmítnout ve svém prohlížeči.
9) Kam se můžete obrátit
Pokud se domníváte, že s Vašimi údaji není nakládáno v souladu se zákonem, máte právo podat stížnost u dozorového orgánu:
Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ)
Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7
Web: www.uoou.cz

